تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

هفته شانزدهم به کام هورسان و شهداب | انتقام سخت پیکان از آذرباتری جوان!

  • کد خبر: ۹۵۳۰۹
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
هفته شانزدهم به کام هورسان و شهداب | انتقام سخت پیکان از آذرباتری جوان!
هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به کام شهداب و هورسان به پایان رسید که موفق به شکست مدعیانی، چون، لبنیات هراز و شهرداری ارومیه شدند. در یزد شهداب، برد قاطعی برابر هراز داشت و بر خلاف بازی‌های قبلی نه تنها " رو دست "نخورد، بلکه با نظم تاکتیکی خوب و دفاع‌های عالی توانست به یک برد ارزشمند و روحیه ساز دست پیدا کند. هرازی‌ها بر عکس بازی‌های قبلی خود، با ضعف عجیب روی حملات برگشتی و دریافت‌ها، پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده و براحتی تسلیم تیم بخود آمده طلوع کیان جوانی شدند که در همین مدت کم، از نظر روحی و روانی خوب با بازیکنان کار کرد و موفق شد، آن‌ها را به شرایط واقعی خودشان نزدیک کند.
در رامسر مسعود آرمات هم به لطف تجربه بالا از هورسان بی رمق و ترسو، یک تیم شجاع و جنگنده ساخته که حداقل برابر هیچ حریفی خود را از پیش باخته نمی‌داند. هورسان مقابل شهرداری ارومیه به یک برد عالی رسید. در سایر بازی‌ها، سپاهان بالاخره برد و در جدالی سخت که با شکست فاصله‌ای نداشت، توانست از سد شهرداری گنبد در دیداری نزدیک عبور کند و بطور موقت از بحران گرفتار آمده خلاصی یابد.
در گرگان جدال دو تیم هم رده پاس و راهیاب را شاگردان سنگدوینی بردند تا همچنان شانس صعود به پلی آف را برای خود حفظ کرده باشند.
در تهران، پیکان این بار درست به هدف زد و از همان ابتدا به تلافی شکست غافلگیرانه بازی رفت، دخل حریف جوان خود را در آورد! و سه بر صفر و زیر ۲۰ در هر ست پیروز شد.
در ورامین شهرداری ورامین بعد از مدت‌ها، به سختی موفق به بردن سایپای جوان شد و خداپرست سرانجام، نفسی به آسودگی کشیده و خیالش از بابت سقوط راحت شد. تازه با این برد ورامینی‌ها امید به صعود به پلی آف را هم پیدا کردند. در رفسنجان مس باز هم گل کاشت و به پنجمین برد متوالی اش در داربی استان کرمان رسید. بردن فولاد سیرجان قهرمان ایران و آسیا برای مسی‌های تقویت شده در نیم فصل دوم، یک برد متفاوت با سایر برد‌ها بود!

نتایج کامل دیدارهای هفته شانزدهم
مس رفسنجان ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان ۲؛ (۲۵-۱۹)، (۲۴-۲۶)، (۲۰-۲۵)، (۲۵-۲۳)، (۱۵-۱۱)

پاس گرگان ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۲؛ (۲۱-۲۵)، (۲۵-۲۳)، (۲۵-۱۷)، (۲۳-۲۵)، (۱۵-۱۲)

پیکان ۳ – آذرباتری ارومیه صفر؛ (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۱۶)

هورسان رامسر ۳ – شهرداری ارومیه یک؛ (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۸)، (۲۶-۲۸)، (۲۶-۲۴)

شهرداری گنبد ۲ – فولاد مبارکه سپاهان ۳؛ (۲۵-۲۳)، (۲۳-۲۵)، (۱۷-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۱۰-۱۵)

شهداب یزد ۳ – لبنیات هراز آمل صفر؛ (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۱)

شهرداری ورامین ۳ – سایپا ۲؛ (۲۵-۱۹)، (۱۸-۲۵)، (۱۹-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۱۵-۱۲)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->